fbpx - medpatent

PROGRAM OPERACYJNY: Inteligentny Rozwój

„Promocja polskiej marki eksportowej med patent na rynkach bliskowschodnich, w szczególności na rynku ZEA.”

Projekt realizowany w ramach Programu promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju.  

Głównym celem przeprowadzonego projektu była promocja eksportowa wyrobów medycznych z kategorii prawidłowej postawy marki med patent podczas targów i wydarzeń w ZEA, odbywających się w latach 2021-2022. Udział w projekcie przyczynił się do wzrostu konkurencyjności i rozpoznawalności na rynkach międzynarodowych marki med patent oraz pozwolił na pozyskanie nowych kontrahentów z krajów bliskowschodnich, w szczególności z ZEA.  

W ramach projektu przeprowadzone zostały następujące zadania: 

    • przeprowadzenie misji wyjazdowej do ZEA w ramach Polsko-Emirackiego Forum Gospodarczego 2021 – Forum odbyło się 6 grudnia 2021 r. w Dubaju, podczas Expo 2020 Dubai. Udział delegacji med patent w wydarzeniu pozwolił na rozpoznanie rynku krajów ZEA oraz umożliwił nawiązanie nowych kontaktów biznesowych; 
    • organizacja stoiska spółki med patent podczas targów Araba Health 2022 – delegacja med patent wzięła udział jako wystawca w targach Arab Health 2022, w dniach 24-27 stycznia, organizowanych w Dubaju. W związku z tym, wymagane było stworzenie narożnego stoiska med patent, w polskim pawilonie w Holu Rashid, przestrzeni poświęconej tematyce rehabilitacji, fizjoterapii i ortopedii. Na stoisku zaprezentowane zostały produkty med patent, z naciskiem na kluczowe produkty z kategorii prawidłowej postawy, takie jak korektor postawy Femi Posture oraz Pajączek; 
    • przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych – zaprojektowanie i wyprodukowanie gadżetów promocyjnych oraz stworzenie katalogu produktowego w języku angielskim prezentującego portfolio produktów med patent. Zarówno gadżety, jak i katalog dostępne były na stoisku med patent podczas targów; 
    • skorzystanie z usługi doradczej dotyczącej wejścia przedsiębiorcy na rynki ZEA – przygotowanie raportu, który wskazał najlepszą drogę wejścia na rynki ZEA z produktami marki med patent. Raport, zawierał opis społeczno-demograficznych i gospodarczych uwarunkowań działalności w ZEA oraz przedstawiał potencjał rynku i konkurencję w segmencie wyrobów medycznych, w szczególności wyrobów ortopedycznych; 
    • stworzenie anglojęzycznej wersji strony internetowej med patent –https://www.medpatent.com.pl/en/

Zakładane jest, iż w rezultacie przeprowadzonych działań, spółka med patent pozyska nowe kontakty i kontrakty z zagranicznymi kontrahentami, w szczególności z ZEA. Pozwoli to na wzrost działalności eksportowej produktów med patent oraz do przyczyni się zwiększenia konkurencyjności i rozpoznawalności marki med patent w krajach ZEA.   

Ogólna wartość projektu szacowana jest na 129 256.43zł, z czego wkład Funduszy Europejskich stanowi 80% tej kwoty, tj. 103 405.14 zł.  

pl_PLPolski
Skip to content