DOSTAWA ZAKUPIONYCH TOWARÓW
(na terenie POLSKI)

Towary zamówione za pośrednictwem sklepu internetowego, dostarczane na terytorium Polski, realizujemy na kilka sposobów:

1. Dostawa Poczta Polska – przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa.
2. Dostawa poprzez firmę kurierską – DHL.

 

KOSZTY DOSTAWY
Koszt dostawy uzależniony jest od wartości przesyłki oraz wyboru sposobu wysyłki, niezależnie od miejsca dostawy (całe terytorium Polski). Poniżej  znajduje się lista opłat:

 

Poczta Polska paczka ekonomiczna:

  • Przedpłata – 12,17zł 
  • Płatność przy odbiorze – 14,88zł (OPCJA ZAWIESZONA NA CZAS EPIDEMII)

Kurier DHL

  • Przedpłata – 15,99zł 
  • Płatność przy odbiorze – 18,50zł (OPCJA ZAWIESZONA NA CZAS EPIDEMII)

Przy zakupie za min. 200zł DOSTAWA GRATIS KURIEREM DHL!

KOSZT DOSTAWY ZAGRANICZNEJ obliczany jest indywidualnie do każdego zamówienia, w zależności od kraju docelowego przesyłki oraz wagi paczki –ZOBACZ WIĘCEJ

 


PŁATNOŚCI

Płatności za zakupione towary w naszym sklepie można dokonać w następujące sposoby:

1. Płatność online – Przelewy24

Płatność za pośrednictwem serwisu płatności internetowych Przelewy24.pl. Serwis  umożliwia realizację płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu internetowego. Decydując się na tę opcję płatności, automatycznie zostaniesz przekierowany do systemu Przelewy24.pl.

Realizując płatność za pomocą przelewu internetowego, po wybraniu swojego banku, należy zalogować się za pomocą danych dostępowych do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. 
Możesz zrealizować płatność przy użyciu karty kredytowej w systemie VISA  jak i MASTER CARD. W celu dokonania płatności przy użyciu karty kredytowej należy podać wymagane informacje o karcie oraz posiadaczu karty oraz autoryzować transakcję kodem CVV lub CVC. Serwis Przelewy24.pl posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej oraz opiera się na szyfrowaniu SSL, gwarantując wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji.

2. zapłata gotówką przy odbiorze (tylko terytorium Polski) – TA OPCJA JEST ZAWIESZONA NA OKRES EPIDEMII:

  • klient składa zamówienie poprzez internet w sklepie internetowym,
  • pracownik sklepu może przeprowadzić telefoniczną weryfikację,
  • zamówienie jest kompletowane i dostarczane na wskazany przez Zamawiającego adres, w terminie od 24 godzin do 7 dni roboczych, lub innym, w określonych w regulaminie przypadkach,
  • Zamawiający – Odbiorca płaci za towar w chwili dostarczenia / odbioru towaru,
  • w uzasadnionych przypadkach, określonych w regulaminie, Właściciel sklepu może odmówić realizacji zamówienia lub jego części.

 

3. przedpłata bezpośrednio na konto firmowe sklepu:

  • Klient składa zamówienie poprzez internet w sklepie internetowym,
  • pracownik sklepu może przeprowadzić telefoniczną weryfikację
  • Klient dokonuje przedpłaty na konto firmy:

DLA WPŁAT KRAJOWYCH:

Med Patent Sp. z o.o.
ul. Racjonalizacji 5, 02-673 Warszawa
NIP: 123-11-22-554
Regon: 141094983

ALIOR Bank
Swift: ALBPPLPW
Nr konta:  PL 32 2490 0005 0000 4520 6073 3568
 

DLA WPŁAT Z ZAGRANICY BEZPOŚREDNIO NA NASZE KONTO:

Med Patent Sp. z o.o.
ul. Racjonalizacji 5, 02-673 Warszawa
NIP: 123-11-22-554
Regon: 141094983

ALIOR Bank
Swift: ALBPPLPW
Nr konta DLA WPŁAT W EURO: 
PL 36 2490 0005 0000 4600 8985 7765

Nr konta DLA WPŁAT W GBP:  

PL 33 2490 0005 0000 4600 9612 7026

Nr konta DLA WPŁAT W USD:

PL 73 2490 0005 0000 4600 4666 9886
· Właściciel/pracownik sklepu wysyła towar do Zamawiającego!

 

3. odroczona płatność – PRZELEW :
Ten rodzaj regulacji płatności dostępny jest jedynie dla stałych, sprawdzonych Klientów – FIRM!!!. O wyborze tej formy płatności decyduje Właściciel sklepu na wniosek Klienta.

  • Klient składa zamówienie poprzez internet w sklepie internetowym
  • pracownik sklepu przeprowadza telefoniczną weryfikację i informuje zamawiającego o możliwości, lub nie, dokonania płatności przelewem
  • pracownik sklepu wysyła towar do Zamawiającego
  • Zamawiający reguluje płatność przelewem bankowym na wskazane konto i w określonym czasie na fakturze VAT.

 

4. kartą kredytową – poprzez serwis Pay Pal lub inny, dostępny w sklepie.

  • Klient składa zamówienie poprzez internet w sklepie internetowym,
  • pracownik sklepu może przeprowadzić telefoniczną weryfikację,
  • Klient dokonuje przedpłaty na konto firmy poprzez serwis PAY PAL lub inny dostępny w sklepie.
  • Właściciel/pracownik sklepu wysyła towar do Zamawiającego!